رویه های ارسال سفارش

اطلاعات و شرایط ارسال محصولات
فروشگاه مسترفیت سفارش‌ به تمام نقاط کشور به جز تهران و البرز را  از طریق تیپاکس ارسال می‌کند و چنانچه به هر دلیلی امکان ارسال سفارش در منطقه شما وجود نداشته باشد یا خودتان مایل به ارسال پست تیپاکس نیستید از طریق توضیحات سفارش یا تماس با پشتیبانی اعلام کنید که از طریق پست یا ترمینال ارسال شود.

روش‌های ارسال:
مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

ارسال سفارشات در محدوده تهران بزرگ و کرج  از طریق پیک در همان روز انجام میشود و هزینه ی محصول هنگام تحویل به مشتری دریافت میگردد  و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه تیپاکس انجام می شود.

هزینه‌های ارسال و مدت زمان دریافت مرسولات:
هزینه ارسال برای سفارش‌های ارسالی توسط پیک در محدوده تهران و کرج 60 هزار تومان و  خارج از تهران طبق تعرفه تیپاکس بر عهده مشتری می‌باشد.

برای سفارش‌های خارج از تهران، محصول مورد نظر بصورت رایگان تحویل باربری تهران می‌شود. هزینه‌های ارسال از باربری تا محل دریافت سفارش توسط باربری تیپاکس تعیین شده و باربری در اسرع وقت مرسوله را تحویل مشتری می‌دهد.

*برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط تیپاکس صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: http://tipaxco.com/fa که متعلق به تیپاکس است استفاده نمائید و یا با شماره تلفن ۸۴۵۷ تماس حاصل فرمایید.

*مدت زمان تحویل محموله ها بین یک تا دو روز پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. 

*مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل کالا به تیپاکس به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

*هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک، شرکت تیپاکس ، پست و باربری و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی مسترفیت هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.